Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum www.2lo2b.fora.pl Strona G│ˇwna

Forum www.2lo2b.fora.pl Strona G│ˇwna » Ogˇlne » suk..o haha
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
suk..o haha
PostWys│any: Nie 16:21, 06 Kwi 2014
Juukla

 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland


Do tego kawa z ┼éy┼╝k─ů mleka.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myla, Misha [link widoczny dla zalogowanych] Godzina 21:
Rozumiem cie ze sie bojisz w to wplatac. - cwicz co drugi dzien, daj organizmowi odpoczac Wrócił ubrany w niebieskiej koszuli i spodniach... U Dominiki stalowskiej syn ma Hubert b. no i moze cos doradzicie... [link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o wypowiedzenie sie w tej sprawie czy moge byc w ciazy. HAIR STYLE??????? wogole dziewczyny mozna chyba kalafior co?? Ale to i tak nie zmieni┼éo podej┼Ťcia mojej dziewczyny. zadzwonilam wiec do mojego gin i.. e-mail: U mnie by┼éo tak ┼╝e na pocz─ůtku 5 miesi─ůca m├│j gin.powiedzia┼é mi ┼╝e w ci─ů┼╝y bli┼╝niaczej na 90% robi si─Ö takie badanie,ale to nie s─ů badania prenatalne tylko takie szczeg├│┼éowe usg i tam naprawd─Ö wida─ç wszystko,nawet w kolorze,oczewi┼Ťcie to jest p┼éatne-150z┼é p┼éac─Ö za t─ů wizyt─Ö,Jak tam pojecha┼éam 1 raz to stwierdzono ┼╝e u jednego dziecka s─ů pulsy w p─Öpowinie iprzez to nie dostaje tyle pokarmu co trzeba i by┼éo faktycznie mniejsze od drugiego.Ta lekarka odrazu mi powiedzia┼éa ┼╝e to nie b─Ödzie dobra ci─ů┼╝a i┼╝─ů b─Öd─ů musieli t─ů ci─ů┼╝─Ö rozwi─ůza─ç wcze┼Ťniej bo jak to mniejsze by nie prze┼╝y┼éo to musieliby ratowa─ç drugie,Jak pokaza┼éam te wyniki mojemu gin,to mi powiedzia┼é ┼╝e na to nie ma lekarstwa i mamy si─Ö tylko modli─ç i przyzna┼é si─Ö ┼╝e mia┼é podejrzenia dlatego mnie tam skierowa┼é.Wyobra┼╝asz sobie ile nerw├│w my┼Ťmy prze┼╝yli,ale teraz jak tam by┼éam w tym Gda┼äsku to si─Ö okaza┼éo ze jest wszystko dobrze,prawie wa┼╝─ů tyle somo 940 i 928 ,ta lekarka powiedzia┼éa ze mo┼╝emy o tej wcze┼Ťniejszej rozmowie zapomnie─ç.Teraz mam tam pojecha─ç w 32 tygodniu,Napiszmi ile twoje maluszki teraz wa┼╝─ů.Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zamkn─ů─ç pier├│g i ugotowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Postanowilam sie poswiecic ( a bylo to naprawde ciezkie ;( ) i wrocic do naturalnego koloru wlosow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- Anakondo ! [link widoczny dla zalogowanych] Naturalne leki pomog─ů tylko w lekkich objawach bezsenno┼Ťci czy nerwicy.Warto spr├│bowa─ç ale je┼Ťli objawy s─ů wi─Öksze to tylko farmakologia oraz zmiana ┼╝ycia
prosz─Ö o odpowied┼║ staram si─Ö o dzidzie 4 lata A na deser np jablko z ryzem i cynamonem Witam ponownie . Ode mnie z wiochy ludzie tam je┼╝d┼╝─ů i pomagaj─ů im te leki na jakie┼Ť drobne rzeczy: czesc kochaniutkie!wakacje za pasem,a wlasciwie na zdjeciach i w serduszku,a rzeczywistosc skrzeczy.tutaj we wloszech moze mniej .jesli juz to jak kolorowa papuga.a propos papuzich obyczajow,julii piszesz ze twoj mezczyzna uczy sie metoda:zaslyszane-zalapane? [link widoczny dla zalogowanych]
To nie to samo co po┼╝─ůdanie kobiety. Hi dziwczyny! Napisze po niedzieli, bo do tego czasu powinno zejsc. B─Öd─Ö pisa─ç jak mi idzie Typowy przyk┼éad skrajnie nier├│wnomiernego roz┼éo┼╝enia tkanki t┼éuszczowej. Ja tez nie mia┼éam przecie┼╝.. we wrzesniu bylam 2tyg w polsce.a teraz zanosi sie, ze moze w listopadzie uda mi sie wyskoczyc na kilka dni juz sie ciesze, chociaz to nic pewnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jajecznica
[link widoczny dla zalogowanych]
Paj─ůk bardzo rzadki, obj─Öty ┼Ťcis┼é─ů ochron─ů, znajduje si─Ö w ÔÇťCzerwonej ksi─Ödze zwierz─ůtÔÇŁ Ten artyku┼é ma na celu edukacje, tego ptasznika nie wolno ┼éapa─ç, hodowa─ç, czy niszczy─ç jego siedlisk. NIE STRASZ DZIEWCZYNY!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W gabinetach medycyny estetycznej wykonuj─ů takie zabiegi ale pami─Ötajcie, ┼╝e musi wykonywac je lekarz a nie kosmetolog! [link widoczny dla zalogowanych] Nigdy nie wiem czy sie mam smiac czy p┼éaka─ç
Hhaha. Niektorzy sa porypani.... Cze┼Ť─ç dziewczyny IgM ilo┼Ťciowo 3.2 AU/ml By┼éam w Profesjonalnym Studiu Urody na KARMELICKIEJ [link widoczny dla zalogowanych]
Idziecie do Sanepidu. operacja by┼éa 3 miesi─ůce temu a po 2 tygodniach ju┼╝ nie by┼éo ┼Ťladu tzn ┼╝adnego b├│lu itp gusia 1----> czy ja Cie juz gdzies nie widzia┼éam?? Mroczek-to chyba oczywiste a z tym czasem to tez sie zastanawiam jak to bedzie pozniej, ale mysle, ze w miare treningu cwiczonka beda mi zajmowaly coraz mniej czasu. obecnie mieszkam w Norwegii, nie mam mo┼╝liwo┼Ťci p├│j┼Ťcia na bet─Ö a te sika┼äce dost─Öpne tutaj nie wiem jak─ů maj─ů czu┼éo┼Ť─ç bo na opakowaniu nic o tym napisane nie jest... no w┼éa┼Ťnie dziewczyny, s┼éuchajcie, kolczyka mam p├│┼é rpku, jeszcz wiadomo nie jest ok┼éadnie wygojony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedy oddal─ů si─Ö na tak─ů d┼éuga┼Ť─ç, jak─ů chcesz wyd┼éu┼╝y─ç ko┼Ť─ç, przestajesz kr─Öci─ç ┼Ťrubkami i czekasz, a┼╝ ko┼Ť─ç si─Ö zgereneruje.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam.. Jolu┼Ť-to prawda, ze Lima jest sliczna, mi tez sie bardzo podoba ale nie popadaj na jej punkcie w jakas obsesje co do powiekszania ust to mozna zmienic ich objetosc roznymi metodami ale chyba nie sam ksztalt...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja zrzuciłam 2 \\cóż więcej- później waga spada ok. [link widoczny dla zalogowanych] odpiscie szybciutko prosze bo juz zaczynam sie tym denerwowac
Oczywi┼Ťcie ─çwiczenia fizyczne te┼╝ odgrywaj─ů ogromn─ů rol─Ö w temacie od┼╝ywianie\utrzymywanie ┼é─ůdnej sylwetki cia┼éa. Wol─Ö by─ç przygotowana wcze┼Ťniej i mie─ç na to czas ni┼╝ potem z ob┼é─Ödem w oczach w czasie kiedy g┼é├│wnie b─Öd─Ö si─Ö musia┼éa martwi─ç matur─ů , poszukiwa─ç informacji i by─ç nieprzygotowana na r├│┼╝ne ewentualno┼Ťci (jak np. 10.W jakiej sukni wyobra┼╝asz sobie Kini─Ö? Ja dzis na 4 dniu glodowki. Musze tylko sie porz─ůdnie porozgladac [link widoczny dla zalogowanych]
kurcze,nie moge sie doczekac efekt├│w,aby samemu przekonac sie czy to dzia┼éa,no i oczywiscie czy ja dam rade. Ja tez bym nie wyjechala do Wloch. ┼ü─ůtkowskiego zrobi┼é mi najpierw przeszczep ko┼Ťci i p├│┼╝niej korekte nosa , wycio┼é mi garba skr├│ci┼é mi nos i teraz mam ┼Ťliczny zgrabny nosek i prosty. kukuryku wyje┼éas mi to z ust...rowniez zastanawiam sie czy dobrze zrobilam wi─ůzac swoje zycie zawodowe z ta dziwna na pozor extra firmaJak czytam twoja wypowiedz to mam wrazenie ze pracujemy kolo siebie.Tak samo jak u ciebie sa u mnie osoby ktore nie potrzebnie psuja atmosfere calej roboty, a jest jej naprawde duzo i gdyby nie to rozpraszanie g┼éupotami napewno poszlo by wszystko o wiele szybciej. Limahl - Love in your eyes Id─Ö nied┼éugo na rozmow─Ö kwalifikacyjn─ů, z doswiadczenia wiem ze r├│┼╝ne dziwne i podchwytliwe pytania na nich padaja, wi─Öc ju┼╝ si─Ö denerwuj─Ö. Pozdrawiam i zmykam do moich urwisow
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
suk..o haha
  Forum www.2lo2b.fora.pl Strona G│ˇwna » Ogˇlne
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin